Åhh, våren är äntligen här på riktigt.. Hoppas jag!

Håller på o städar rummet, riktigt stökigt.. Såhär stökigt va de sjukt länge sen de
va! Har varit i skolan idag, inte alls kul. Har aldrig varit så trött som jag
va imorse, herregud. Haha!
Skulle ha varit med Jennifer idag, men nej de blev inte så. Och nu ska jag som sagt städa
och sen plugga, kanske träffa Dennis senare om jag hinner
 
Imorgon är det torsdag, har bara 3 lektioner kvar till helgen nu wihoo! Blir en lugn helg, fredag är
det inget planerat och lördag ska jag va barnvakt åt finaste systersonen! Myshelg ♥
 
Va ute i skogen en stund när jag kom hem från skolan idag, så skönt! Det blåser, men solen
lyser och våren är ÄNTLIGEN här, hoppas jag! Bara för att jag säger så kommer de
välll snö eller nåt imorgon haha!
 
Men hittade till och med blommor när vi va ute!

Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Your name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Kommentar:

Trackback