VILKEN HELG HÖRRNI

 Min helg har varit så sjukt bra, och så sjukt dålig.
Började med att i fredags skulle vi va några stycken hos mig, men det spårade och det kom folk som inte skulle komma. Så ja, en stund under kvällen ville man bara springa långt där ifrån.. Fast trots all skit så var de så värt de på natten och tidigt på kvällen, vilka underbara vänner jag har! Tillsammans med er känner man sig älskad och även denna fredagen gav mig minnen för resten av livet.

På lördagen vaknade jag upp med ett gäng fina vänner och då blev det städa, sen drog alla och resten av dagen spenderades men Jennifer, vi hade en riktig tjej kväll med godis läsk och massa skratt och prat om fredagen. Va ute och gick i mörkret sent på kvällen, ingen bra idé när båda är så sjukt mörkrädda. Haha.
 
Och igår, min söndag spenderades oxå med Jennifer.. Gjorde typ ingenting på hela dagen.. Skönt fast dumt eftersom vi hade saker o göra haha.
Men efter att ha sprungit runt utan skor ute i regnet i fredags så är jag nu förkyld igen, skit oxå. Men sånt man får ta och som sagt, det var värt det och dessa minnen glömmer jag aldrig!
 
 
 
 
 

Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Your name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Kommentar:

Trackback