TORSDAG

Var ner till praktiken en snabbis vid lunch, sen svängde vi förbi systersonen som var hemma med sin faster och va sjuk. Underbara gullunge vad jag älskar dig! Han hängde runt halsen på mig och sa att jag inte fick åka hem och pussa på mig och sa "jag älskar dig" kan man annat än o smälta !? Så när jag satte ner han o skulle åka hem började han skrika, han hade skrikit i 20 minuter när jag åkt.. Måste erkänna att det gör riktigt ont att höra. Gullungen! <3
 
Jaja, nu har jag precis varit ute och gått och hängt tvätt, ska kanske plugga lite snart..
Men först dammsuga av mitt rum tror jag, ska ju ha några vänner här imorgon.
Mysfredag!
 
O om de går så kommer kanske Elli hit nästa helg, wooohooo vilken lycka när jag läste det smset!

Eftersom jag inte bloggade igår ikväll så lägger jag upp dom bilderna idag med bilderna från idag.
Var med Adde igår, så åkte vi till Dennis en stund och hejade på han och Eddie.Otroligt roande när dom meckade epa och jag stog och frös! Haha
 
IGÅR
 
 
IDAG - Nya skorna på bilden. ÄLSKAR dom!
 

Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Your name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Kommentar:

Trackback