GODNATT OCH HEJ SOVMORGON

Ska krypa ner i sängen och kolla hitta nemo nu, mys!
Min lärare va tydligen borta imorgon så jag är ledig, hej sovmorgon säger jag bara!
Har börjat planera våran halloween lite idag, underbart!
 
Sen imorgon kommer fina Sofie hit, hon va hit idag oxå och hade en suuper söt 11 veckors valp med sig!
Chihuahua/Powder Puff! Sååå sjukt söt!
Så satt och mös med den hela tiden, underbart!
 
Men nu ska jag sova, bloggar mer imorgon!
 
A juste, har frågat några nu och alla tyckte typ 1 eller 5 av klänningarna så nån av dom blir det, ska beställa imorgon så sover på saken ;)
 
 

Kommentarer!
Postat av: Nelly

Ta den första grymt snygg!

kram:)

Svar: Ja den är riktigt snygg! :)
None None

2012-10-24 @ 14:00:13
URL: http://nattstad.se/nellzan

Kommentera inlägget här:

Your name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Kommentar:

Trackback