HANDELS HA12

Som många av er vet går jag ju första året på handelsprogrammet, och eftersom
många nior funderar på sina val nu så tänkte jag berätta lite!
Det är så otroligt roligt att gå handels på bruksgymnasiet, och även om skolan inte alltid är rolig så lyser handels lektionerna upp den!
Vi har alltid roligt, skrattar och skämtar.. Och inte ens genomgångarna blir "värdelösa" utan istället intressanta!
 
Det är hur vi ska kunna ge bra service i framtiden, bemöta kunderna på ett bra sätt.
Skapa långa kundrelationer och är man intresserad så blir allting roligt!
Intresset är viktigt, jag tillexempel vill jobba i butik med inredning eller kläder..
Är man inte intresserad av vad man gör, om man inte kan visa det för kunderna så
märker kunderna det lätt och kunderna kommer inte att ge dig bra kritik till sina vänner osv..
Vilket gör att din kundkrets krymper..
 
Men är du intresserad av handels, så sök! Det är så värt det!
Just nu pratar vi om exponering, visa upp sina varor och hur man bygger upp ett skyltfönster!
Jag rekomenderar verkligen handels!
 
För ett tag sen kom handelsanställdas förbund ut och informerade oss i klassen, fick mitt medlemskort idag!
Haha..
 

Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Your name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Kommentar:

Trackback