ÄLSKAR, ÄLSKAR INTE

Asså, sommaren.. Jag älskar den, men endå inte. Jag ÄLSKAR när det luktar sommar, blommar och bara sådär underbart gott. Men jag hatar värmen, jag mår bara dåligt av den och sitter hellre inne. Därför blir jag en extremt tråkig person på sommaren.
Men jag älskar sommar kvällar, när det är svalt men ljust ute.. Och bara sitta och prata ute vid tiden när man får ta på sig en filt o bara sitta ute och ha det bra.

Jag gillar o bada oxå, men jaa.. Inte lika mycket som förr men det är bra härligt o hoppa i poolen.. Där får de gärna oxå va kallt hahah.. Inte fööör kallt kanske men precis lagom e ju bra, eller hur !? Hahha

Jaja, ska sova nu.. För imorgon ska jag plugga plugga plugga, ha matte och sen kanske träffa världens finaste bästiis ! Haha Pitkänen, jag älskar dig !

Bild från förra sommaren, hahah charmiga !

Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Your name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Kommentar:

Trackback