UNDERBAR ONSDAG MEN DEPPAR

Ligger i sängen nu efter en underbar onsdag, varit med familjen hela dagen. Imorse när jag vaknade åkte jag till syster Linn och umgicks med dom en stund, sen kom mamma hem från ica och mitt paket HADE KOMMIT. Så sjukt fina kläder, är huur nöjd som helst. Kan visa dom imorgon. Jaja, sen ikväll var jag, mamma, Linn, Johanna och Hugo till stan och åt med pappa och dom.
Sen på vägen hem stannade vi hos mormor och morfar så ja min dag har varit hur bra som helst.
Ska snart sova för ska upp tidigt imorgon och spendera min dag hos Johanna för mamma och pappa ska bort.
 
Men herregud vad jag deppar över att inte få vara nere på race week i år. Vi brukar alltid vara där och nu, i år när jag längtat som mest så är de ingen annan än jag som vill åka. Ååååhhh, jag funderar på att springa ner haha. Synd att det är så långt bara, men håller på och försöker övertala pappa.. Går väll sådär men jag försöker iallafall!
Saknar människorna där nere så jag tror jag spricker asså !! Åååååh

 Aja, bloggar mer imorgon. Godnatt !

Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Your name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Kommentar:

Trackback