TORSDAG

Ligger i sängen nu och kollar Grease 2 ska snart kolla Tur och retur, länge sen man såg ! Nostalgi. Haha
Har varit ute och åkt lastbil med pappa på kvällen, super mysigt o åka lastbil tycker jag haha :) Sen bakade jag paj och bjöd mamma, pappa och farmor! Och sen va vi upp till gravarna och sen till syster och kollade på deras hus som dom håller på o måla om, blir jätte fint !
 
Imorgon ska jag va barnvakt på dagen, sen ska jag åka och fota en häst åt en kompis och äta middag med henne sen ska jag hem och träffa några kompisar tror jag. Mys fredag !
Och jag hoppas verkligen mina kläder kommer imorgon. Nu har jag väntat en och en halv vecka men dom sa att det skulle ta 2-3 dagar !? Skiit oxå.
 
Bloggar mer imorgon.
Bild från lastbilen!

Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Your name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Kommentar:

Trackback