H&M MODELLER FEJK?

Är det sant att Hm modellerna är fejk ? Alltså att det är en fejk kropp och att det bara är huvudet som används på vissa bilder ? Jag tycker dom ser ganska inklippta ut så det kanske är sant ?
Jag tycker det är sjukt ! Om dom inte hittar modeller som ser ut så så finns det antagligen inte en enda människa som ser ut så och varför ska man då göra dom fejkade ? Snällt mot modellerna oxå, "du behöver inte tänka på kroppen den använder vi ändå inte" Jag skulle iallafall bli ledsen ? Kränkand igentligen ?

Men vad är skönhets idealen igentligen, jag kan erkänna att jag inte heller trivs med min kropp då jag gått upp några kilon efter mina nya ppiller men det är ju inte konstigt att folk inte trivs med sina kroppar när man har storlek 36-38 för det står ju typ överallt att ska man lyckas med nåt så ska man vara size 0 !
Helt sjukt tycker jag, o speciellt provdockor och reklamer herregud det är inte äns möjligt ..

Vad tycker ni ? Visst ser det konstigt ut ? Dessutom har alla samma pose ? Det ända som skiljer är hudfärgen ? Hmm skumt.... Till och med musklerna vid halsen ser skrämmande lika ut på dom ?





Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Your name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Kommentar:

Trackback